Deklaracja dostępności

Mazda Motor Poland Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z:

  • ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://mazda-ambasador.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wymogami dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
  • Strona posiada określoną strukturę, w której istnieją odpowiednio nazwane punkty orientacyjne oraz nagłówki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe. Zgłaszanie skarg związanych z dostępnością.

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłosić do Mazda Motor Poland Sp. z o.o., ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa - poprzez e-mail: mmpol-cac@mazdaeur.com lub telefonicznie +48 22 274 19 34..

Konsument ma prawo złożenia do Mazda Motor Poland skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę. Skargę możesz złożyć na piśmie, ustnie lub w postaci elektronicznej na dane kontaktowe podane powyżej.

Zgłaszając skargę podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
  • wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga,
  • wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez dealera Mazda,
  • skarga może zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.

Na Twoją skargę odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, w których rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie będzie dla nas niemożliwe poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.

Pomocne informacje znajdują się na portalu biznes.gov.pl.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Mazda Motor Poland Sp. z o.o.

ul. Postępu 14B
02-676 Warszawa

Do budynku prowadzą 2 wejścia: wejście główne oraz wejście dodatkowe od strony parkingu. Obydwa wejścia dostępne są dla osób poruszających się na wózkach. Recepcja znajduje się naprzeciwko wejścia głównego.

W budynku znajduje się winda, która umożliwia przemieszczanie się pomiędzy kondygnacjami oraz wjazd do garażu.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze w pobliżu recepcji budynku.

Przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak udogodnień.