Mazda Motor Poland Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z:
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://mazda-ambasador.pl.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wymogami dostępności cyfrowej.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłosić do Mazda Motor Poland Sp. z o.o., ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa - poprzez e-mail: mmpol-cac@mazdaeur.com lub telefonicznie +48 22 274 19 34..
Konsument ma prawo złożenia do Mazda Motor Poland skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę. Skargę możesz złożyć na piśmie, ustnie lub w postaci elektronicznej na dane kontaktowe podane powyżej.
Zgłaszając skargę podaj:
Na Twoją skargę odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, w których rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie będzie dla nas niemożliwe poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Do budynku prowadzą 2 wejścia: wejście główne oraz wejście dodatkowe od strony parkingu. Obydwa wejścia dostępne są dla osób poruszających się na wózkach. Recepcja znajduje się naprzeciwko wejścia głównego.
W budynku znajduje się winda, która umożliwia przemieszczanie się pomiędzy kondygnacjami oraz wjazd do garażu.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze w pobliżu recepcji budynku.
Przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Brak udogodnień.